Powered By Blogger

the litle diary of small buterrfly

welcome to my page...
as u are enter my blog...
leave ur comment as wateva u r think about my entry...tQ

Thursday, February 17, 2011

DIA??

cube teka..ni tng sape?hihi!!!!!!

saya sangat penat dan letih!
penat dengan kerja yang terlalu banyak..nk pertandingan padu da dekat..grrr...
hari ni biasa je..kelas stat kol 11..hmm..smalam aku trsngt ridukan mcd..dan hari ni da kesana ngn miera n mawar..makan BUBUR AYAM!nyum2!!my fav!
petangnya berlalu dengan biasa shj..malam ada kls..balik kls rushing2 pegi padu..otw balik kejar bas..sakit siler kaki aku yg dah sedia sakit ni..adeh!!!!!
abis padu kol 12 stgh..g makan kat khalil...2 mnt lepas makan..aku muntah!!!!!grrrrrrr
secara jujrnya aku sgt memerlukan DIA saat ini..tapi DIA dimana?
DIA seolah2 tak mengerti apa yg aku zahirkan di fb!!!
diam seribu bahasa...sebaliknya yang aku pernah buang itu yg menemaniku...
sangat bingung!!!!
----------------------------(T__T)-----------------------------

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...