Powered By Blogger

the litle diary of small buterrfly

welcome to my page...
as u are enter my blog...
leave ur comment as wateva u r think about my entry...tQ

Wednesday, February 16, 2011

Dia Jodoh Sayakah?



mengenali seseorang yang buat kamu rasa selesa untuk berkongsi segala cerita suka dan duka serta perit pedih yang kamu alami adalah satu nikmat yg sgt indah..aku ada mngenali seseorang yg aku rasa begitu..jauh dilubuk hati aku mengatakan bahawa dia adalah jodohku..namun...jauh disudut lai aku merasa ragu-ragu..bimbang cinta yang bakal ku semai x berbalas..cara dia menjaga aku sgt membuat aku terpikat dan terus menyukainya dari hari kami berkenalan sehingga sekarang..namun, aku takut perhatian yang diberinya itu bukanlah perhatian seorang lelaki yg mengharapkan si gadis sentiasa bahagia tetapi sebaliknya sekadar perhatian seorang teman..andai ditanya,mahukah aku hidup dengannya..jawapannya :
:::YA!AKU MAHU HIDUP DENGANNYA!:::

..tapi adakah jawapan dia juga begitu...YA ALLAH..sekiranya dia memang jodohku..kuatkanla aku untuk mengharungi segala cabaran yang mendatang DAN sekiranya dia bukan jodohku..jauhkanlah dia dariku sebelum aku semakin menyayanginya dan akhirnya terluka..

::::::::IA:::::::

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...