Powered By Blogger

the litle diary of small buterrfly

welcome to my page...
as u are enter my blog...
leave ur comment as wateva u r think about my entry...tQ

Thursday, February 17, 2011

Kerja Dan Komitmen!!!


kerja yang makin bertimbun membuatkan aku semakin TERTEKAN!
adduyaiii..bayangkan..aku perlu siapkn 3 kerja dalam saru masa...dan itu sangat lah meletihkan!
sekarang aku tengah bertungkus lumus nk siapkan SAGA..sorry ye dato',huda, n mira..aku lmbat hantar bahagian aku tok SAGA tu..aku bukan sengaja nk lambatkn..tapi kerja yg telampau bnyk wat aku lupa sal ni..adeh!!!!!
esok da nk pertandingan PADU..seriously..aku sgt tension..
mana jawab x on time lagi..jawapan pon asyik putri..puter..teruna..dara...arrggggh!!!
harap sgt masa bertanding tu aku tenang n dapat jawab dgn sebaiknya..
assment plak menunngu untuk di sentuh...aduyaiii...7 assmnt nk kena hantar...tapi satu
pon aku x sentuh ag..grrrrrr...
presentation...
next week aku kena present PGA 102 dengan Rozi n izzudin..
seriously,mula2 aku agak sedih dapat kumpulan ngn mereka sbb aku takut kteorng x match..
tapi Alhamdulillah..lama2 rasa cm da boleh communicate da ngn deorang..
harap2 sume akn berjalan dengan baik..
amin......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...