Powered By Blogger

the litle diary of small buterrfly

welcome to my page...
as u are enter my blog...
leave ur comment as wateva u r think about my entry...tQ

Thursday, February 17, 2011

Lelah Hati:)


“Lelah Hati"

Aku mencuba untuk mengerti
Aku mencuba untuk fahami
ku berikan semua perhatianku
kuberikan rsa sayangku padamu
tapi..
Kamu tetap saja begitu
tak pernah mahu untuk mengerti aku

Aku lelah.. aku letih.. aku penat..
tak sanggup aku menahan jerit hati ini
ingin ku teriak…!!!
lepaskan semua penatku
hilangkan semua beban di hatiku

Apakah aku salah..??
bila aku mengharapkan perhatian dan kasih sayang
dari seseorang yang aku sayangi
yang selama ini tak pernah aku dapatkan darimu..

aku hanya ingin kau mau mengerti
aku hanya ingin kau mau fahami
aku perlukan perhatianmu
aku perlukan kasih sayangmu
hanya itu..
yang aku harapkan darimu..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...