Powered By Blogger

the litle diary of small buterrfly

welcome to my page...
as u are enter my blog...
leave ur comment as wateva u r think about my entry...tQ

Thursday, April 14, 2011

Final owh final..

study la sgt!hihi

menyempatkan diri untuk bgmbar..huhu

muka2 ilmu penuh didada~~hihi



finaalllll!!!!!!owh tidak..dikau semakin hamipir..
hmmm..sedar x sedar da abes da sem ii ni..macam skejap je masa berlalu..dan nak final da pon..
seperti biasa..bila final dah menjelang ni..kena la sibuk mencari "mood study"..tapi stakat ni..idok jumpe lagi mudnyee..adeh!padahal aku da bercuti sakan da sblom ni..balik kg 10 hari..mmg x sentuh langsung buku..hihi..hari ni aku dengan hati yang gembiranya telah melawat libry..hihi(*kononnya nk g study la)..alhamdulillah..dapat gak study..tapi 2 jam pertama je la...selebihnya merewang x tentu arah..bergambar dan sebagainya..
(*wah ayat..skemarable!)hihi..
hari ni bukan aku study hmt 228 je..aku pegi libry tu berguru dengan cik tasha kesayanganku sal nk berblogger ni..almaklumla..aku ni x brape nk expert sgt pasal bendaalah ni..kalau bahasa kelantannya "DARAK!"hihi...skang ni kira da expert la sikit..hihi..tengs tasha!<3
haaa...cakap punya cakap...da xde idea da..nnti kalo aku rasa nk mnulis lagi aku upadate entri aku k...:)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...